Härliga ö-dagar!

Jag har helt glömt bort att blogga om årets premiärbesök på ön -som ägde rum den 1 maj. Men eftersom vi var där även igår, så tar jag med det besöket också! :)
 
underbart att vara här igen!
 
Första lunchen på ön för året
 
Promenad på ön denna vackra -men lite kyliga- dag
 
 
Tröttnar aldrig på utsikten
 
Svärföräldrarna var också på ön
 
Längtar efter att kunna ta årets första dopp
 
6 maj var det rena sommarvärmen och då blev det ön igen -denna gång kom även min syster och barnen dit
 
Träden har fått gröna kläder
 
underbart!
 
 
Grilla är ett måste på ön
 
Bättre kan man inte ha det
 
 
Annie - Fotograf i Linköping & Stockholm
2017-05-07 @ 16:22:38
URL: http://blogg.anniesfotografier.se

Vad mysigt det ser ut :)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

helenalejon

En blogg om mitt vardagsliv och mina tankar och funderingar om saker som händer i livet.

RSS 2.0