Årets första julmarknad...

...blev i vanlig ordning den på "Olles Gård". Den är inte särskilt stor, men välbesökt -och idag fick vi dessutom solsken på köpet! :)
Vi hade med oss mina systerdöttrar M och I, och det blev lite korv med bröd och glögg (för min del). Vi köpte bara lite Olle-bröd, vilket i princip är ett måste på den julmarknaden!
 
Tomten stod som vanligt vid ingången och gav godispåsar till barnen från sin säck
 
Försäljning av korv och dricka...
 
 
...och glögg
 
 
Försäljning av lite olika saker
 
 
Tomtefigurer och julkransar
 
 
Lotterier för vuxna och barn
 
 
Populärt att fika på gården när det är julmarknad
 
M vid granen
 
Får se hur många fler julmarknader det blir innan jul! :)
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

helenalejon

En blogg om mitt vardagsliv och mina tankar och funderingar om saker som händer i livet.

RSS 2.0