Fars Dag

Idag är det "Fars Dag" här i Sverige -och antagligen i hela Skandinavien åtminstone- och det "firade" vi förstås med morgonuppvaktning bestående av tårta, kaffe, en farsdagspresent och ett grattiskort som stora S gjort själv. Tårtan var en minitårta med "Doctor Who"-motiv -närmare bestämt en T.A.R.D.I.S. Ni som känner till Doctor Who vet exakt vad jag menar, till er andra kan jag bara säga att ni har missat något! ;)
 
F fick nya skinnhandskar i farsdagspresent, något han blev väldigt glad för, och stora S hade ritat hela familjen som superhjältar på kortet. Kul idé! Efter lunch åkte vi en sväng till "Olles Gård" där vi tog en fika och hälsade på mina svärföräldrar som var där. Fint väder har det också varit hela dagen, så det var ju en extra bonus! :)
 
Tårta, kaffe och present
 
Stora S fina farsdagskort
 
 
F fick nya handskar i present
 
 
Fika på "Olles Gård" på eftermiddagen
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

helenalejon

En blogg om mitt vardagsliv och mina tankar och funderingar om saker som händer i livet.

RSS 2.0