Bloggåret 2017

Jag glömde nästan bort att jag ju brukar summera föregeånde bloggår varje år i januari, men här kommer det i alla fall! Precis som förra året kan ni klicka på de listade aktiviteterna om ni vill läsa hela inlägget! :)
 
I JANUARI skrev jag 40 inlägg som bland annat handlade om;
 
* Nyårsafton 2016
* Trettondagen
* Min syster J:s 40-årskalas
 
40-årskalas
 
I FEBRUARI skrev jag 39 inlägg som bland annat handlade om;
 
 
Min dotter stora S spelade Anna i teaterföreställningen
 
I MARS skrev jag 43 inlägg som bland annat handlade om;
 
 
Stora S 17-årsdag
 
I APRIL skrev jag 40 inlägg som bland annat handlade om;
 
 
Mina systerdöttrars födelsedagskalas
 
I MAJ skrev jag 46 inlägg som bland annat handlade om;
 
 
Första dagen på långweekenden
 
I JUNI skrev jag 50 inlägg som bland annat handlade om;
 
 
Tredje dagen på långweekenden
 
I JULI skrev jag 49 inlägg som bland annat handlade om;
 
 
Lilla S 5 år
 
I AUGUSTI skrev jag 47 inlägg som bland annat handlade om;
 
 
KickOff
 
I SEPTEMBER skrev jag 42 inlägg som bland annat handlade om;
 
 
Maritimans Dag
 
I OKTOBER skrev jag 57 inlägg som bland annat handlade om;
 
 
80-talskryssning
 
I NOVEMBER skrev jag 44 inlägg som bland annat handlade om;
 
 
Fars Dag
 
I DECEMBER skrev jag 49 inlägg som bland annat handlade om;
 
 
Julföreställning i Pingstkyrkan
 
Summa summarum så har det blivit en hel del roliga aktiviteter under 2017, så inget att klaga på där! :)
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

helenalejon

En blogg om mitt vardagsliv och mina tankar och funderingar om saker som händer i livet.

RSS 2.0