Hökälla!

Nu har jag inlett min andra semesterperiod denna sommar, och denna gång har jag fyra veckors ledighet -inte helt fel! Efter en titt i promenadguiden har jag valt ut några ställen jag hoppas hinna besöka under semestern, och idag kan jag bocka av Hökälla på den listan. :)
 
Hökälla är ett naturreservat som ligger ute på Hisingen, och trots att vi kom dit från "fel" håll hittade vi slutligen rätt och gick runt hela. Det är inte jättestort, men lagom stort, och det är alltid skönt att promenera och se något annat.
 
Hökälla naturreservat
 
Hökälla
 
 
Utsiktstornet "Nuet"
 
Fin utsikt
 
 
Barnen spexar uppe i tornet
 
Hökälla
 
 
Kor och får
 
 
Hökälla
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

helenalejon

En blogg om mitt vardagsliv och mina tankar och funderingar om saker som händer i livet.

RSS 2.0