Semesterdag 14 och 15

Min fjortonde semesterdag kom J och flickorna hit på eftermiddagen, och vi åkte sedan för att bada i Sisjön. Det är en sjö av större modell och faktiskt en riktigt trevlig badplats. Vi var där i ett par timmar.
 
Sisjön
 
Glass efter badet för den som ville
 
Dagen därpå skulle stora S hänga med sin kompis I, så jag och lilla S åkte till lekplatsen "Positivparken" som ligger i närheten av Frölunda torg. Vi var där ganska tidigt, så där var inte mycket barn, och vi var där till lunch.
Efter lunch åkte vi till "Fiskebäcksbadet" och när stora S skilts från I kom hon dit och tog sig ett dopp hon med. :)
 
Positivparken
 
 
Lek
 
 
Lek
 
 
Rolig lekplats
 
 
Fiskebäcksbadet var välbesökt
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

helenalejon

En blogg om mitt vardagsliv och mina tankar och funderingar om saker som händer i livet.

RSS 2.0