Semesterdag 16 och 17

Dessa två dagar blev det lekplatsbesök båda dagarna. På tisdagen var jag och de båda S:en på en lekplats i närheten av där vi bor fram till lunch. Efter lunch skulle stora S ge sig iväg till Mölnlycke för att hämta sina kusiner på dagis och fritids och sedan sova där över natten, och då gick jag och lilla S till en annan lekplats i närheten. Man får passa på att vara ute när vädret är fint!
 
Lekplatslek på förmiddagen
 
 
Lekplarslek på eftermiddagen
 
 
Lekplatslek
 
 
Lekplatslek
 
Dagen därpå var stora S kvar i Mölnlycke för att vara barnvakt åt tjejerna, så jag och lilla S åkte själva iväg till lekparken "Plikta" som ligger i Slottsskogen i närheten av Linnéplatsen. Lilla S hade pratat om att han vill dit, och så fick det bli. Vi var där fram till lunch och efter lunch var tanken att vi skulle ha gått ut igen, men då ville han inte, så vi stannade inomhus istället. Lite synd att missa det fina vädret, men men...
 
Trots att det var några år sedan vi var på Plikta hade lilla S ett tydligt minne av valen som finns där (som jag för övrigt hade glömt)
 
 
Plikta
 
 
Plikta
 
 
Plikta
 
 
Plikta
 
 
Tess
2018-07-06 @ 23:39:43
URL: http://highlandertess.blogg.se

Vilken häftig val :-D




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

helenalejon

En blogg om mitt vardagsliv och mina tankar och funderingar om saker som händer i livet.

RSS 2.0