Semesterdag 19 och 20

I fredags var det min nittonde semesterdag, och lilla S och jag tog bussen ut till Välens naturreservat för att titta på de håriga kossorna och sedan gå en promenad -och det blev en redig promenad också! Från Välen gick vi bort till Bjöla småbåtshamn och därifrån till Åkered där det finns en lekplats. Från lekplats tog vi sedan bussen hem igen, och sammanlagt var vi väl iväg i runt fyra timmar! :)
 
Välens naturreservat
 
Lunch med utsikt
 
 
De håriga kossorna är speciellt för Välen
 
Välen
 
 
Promenad
 
Bjöla småbåtshamn ligger i Näset
 
 
Lekplatsen i Åkered
 
 
Lekplatsen
 
Lördagen ägnade vi åt att städa pga att vi skulle ha kalas för lilla S på söndagen. J och flickorna kom över en stund, men annars gjorde vi inget särskilt...
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

helenalejon

En blogg om mitt vardagsliv och mina tankar och funderingar om saker som händer i livet.

RSS 2.0