26 maj

En vecka sedan, men så är det när bloggtiden inte finns alla gånger... :)
 
Hursomhelst; för en vecka sedan blev det äntligen ett ö-besök, vilket det har varit dåligt med pga upptagna helger. Men förra helgen hade vi inget inplanerat och då stora S var i Stockholm hela helgen bestämde vi oss för att åka till ön i det fantastiska vädret. Det har ju varit varmt sjukt länge och man har verkligen längtat till ön, så det är underbart när man äntligen kommer dit!
 
Mina svärföräldrar var utomlands precis som ett par andra flitiga ö-besökare, så vi var alldeles ensamma i sjöboden. Najs! Då passade vi på att fylla upp poolen som vi köpte förra året, för den tar stor plats och går inte att ha framme när "alla" är i sjöboden, så man får passa på när man är ensam. Det tar dock en oändlig tid att fylla upp den, men när det slutligen var färdigt hade lilla S riktigt kul i den. Vi badade också i havet -till och med jag! Jag tror aldrig att jag har premiärbadat i havet så tidigt som i slutet av maj!
 
En härlig dag blev det i alla fall och så fort man åker därifrån längtar man tills man kommer dit nästa gång...
 
Vid sjöboden
 
 
Lilla S roade sig i poolen
 
 
Premiärbad i havet
 
 
Härligt att gräva ner fötterna i den varma sanden
 
Middag utomhus är alltid godast
 
Ö-besöket avslutades med lite lek för lilla S
 
 
Tess
2018-06-03 @ 20:42:13
URL: http://highlandertess.blogg.se

Åh vad härligt :-D




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

helenalejon

En blogg om mitt vardagsliv och mina tankar och funderingar om saker som händer i livet.

RSS 2.0