Stora S 18 år!

Igår fyllde min dotter stora S 18 år, och det måste naturligtvis firas! :) Redan innan hade hon sagt att hon ville ha engelsk frukost söndagen innan sin födelsedag då detta inte hade fungerat på måndagen med tanke på att vi alla ger oss iväg till jobb/skola/förskola vid olika tider. Och självklart fixade jag det! Vi sjöng också för henne och så fick hon sin födelsedagspresent -en hett efterlängtad mobiltelefon!
 
Engelsk frukost består mestadels av stekt mat; tomater, bacon, champinjoner, korv, blodkorv, äggröra -och det enda kokta; bönor. Det blev mycket uppskattat!
 
Stora S öppnade ivrigt sin present
 
 
En ny mobiltelefon
 
På hennes riktiga födelsedag -alltså igår- så hade stora S önskemål att äta på "Rose Garden" där de erbjuder middagsbuffé ända till kl.20 till ett bra pris. Så vi begav oss dit och där var inte mycket folk. Och maten var såå god! Stora S moster J och hennes familj var också med och firade, och av dem fick hon en annan uppskattad födelsedagspresent; spelenheten "Lego Dimensions", som hon också önskat sig. Så hon var jättenöjd med sin 18-årsdag! :)
 
Gänget samlat på "Rose Garden"
 
God middagsbuffé med flera olika rätter
 
Stora S fick "Lego Dimensions" i födelsedagspresent av sin moster med familj
 
GRATTIS ÄLSKADE DOTTER!
 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

helenalejon

En blogg om mitt vardagsliv och mina tankar och funderingar om saker som händer i livet.

RSS 2.0