Kalas för tjejerna

Som vanligt ligger jag efter i bloggandet -först nu har jag tid att berätta om mina systerdöttrars gemensamma födelsedagskalas den 6 maj. M blev 9 och I 5 år -tiden går!
Jag fick äran att göra deras tårta och önskemålet var en "Doctor Who"-tårta med fyllningar av hallon, blåbär och björnbär, och det var vad det blev! Den blev faktiskt riktigt bra och jag kommer att berätta om den i ett eget inlägg.
 
Kalaset började kl.15 och förutom vi så var även J:s gamla kollega P där -trevligt att träffa honom igen! Kalaset började med paketöppning och sedan blev det god mat och tårta som avslutning. Eftersom kalaset var på en söndag och vi skulle upp tidigt dagen därpå blev det inte så sent -men trevligt! :)
 
Tjejerna fick en hel del presenter
 
Dags för paketöppning
 
 
God mat
 
Köket för de vuxna och vardagsrummet för barnen
 
 
Tårtan serverades med "Ja må de leva"-sången
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

helenalejon

En blogg om mitt vardagsliv och mina tankar och funderingar om saker som händer i livet.

RSS 2.0