Husbåt

Jag har ju nämnt tidigare att vi har planer på att sälja vår lägenhet för att antingen kunna bo i ett hus eller på en båt, men vi har ust inte hittat något som passar oss av olika anledningar. Men igår var vi och tittade på en husbåt, och det kändes faktiskt riktigt bra! :) Om det sedan blir något av det är naturligtvis en annan sak, men jag skulle faktiskt kunna tänka mig att bo där. Vi får se vad som händer...
 
Ingången till bryggan med husbåtar
 
Husbåten vi tittade på är en gammal kolpråm
 
I överbyggnaden finns vardagsrum och kök
 
 
Sovrum och badrum
 
 
På däck
 
Under däck är ingenting gjort, men utrymmet i fören skulle passa som skrivarstuga
 
Gigantiskt utrymme under däck, som lätt kan bli ett antal rum till
 
 
Utrymmet i aktern vill stora S ha som sitt rum
 
På styrbords sida kan man ha en fritidsbåt liggande
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

helenalejon

En blogg om mitt vardagsliv och mina tankar och funderingar om saker som händer i livet.

RSS 2.0