Lite smått och gott

Den 31 augusti hade vi kräftskiva här hemma. Syster J och barnen var här, liksom kompis M med familj. Underbart väder och goda kräftor och räkor! :)
 
Nom-nom
 
 
Barnen
 
21 september var det också underbart väder, och då bestämde vi oss för att ta en promenad vid Delsjön. Lilla S klagade först, men sedan tyckte han att det var kul. Fina vyer och härligt att röra på sig! :)
 
Det var inte bara vi som ville promenera denna dag
 
Delsjön
 
 
En lång bro av bryggor
 
Delsjön
 
 
Skog
 
 
Vackert
 
Den 28 september var jag och lilla S på Bokmässan med syster J och tjejerna. Det var första gången på några år som jag var där, men med en klagig son så var det inte så roligt, så det blev bara två bilder tagna. Nästa gång går jag utan barn!
 
Jan Guillou -en av mina favoritförfattare
 
Peter Bergting är en favorit hos min systerdotter M
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

helenalejon

En blogg om mitt vardagsliv och mina tankar och funderingar om saker som händer i livet.

RSS 2.0