Födelsedag!

Idag är det min födelsedag, men eftersom det är vardag så blev det inte något direkt firande. Dessutom fyller jag ju inte jämnt heller, så jag skulle inte ha haft något kalas ens om det varit helgdag och jag varit ledig. Men en tårta till kollegorna på jobbet blev det i alla fall! Samt flertalet gratulationer via "Facebook" och "Instagram". :)
 
När jag kom hem ifrån jobbet så bestämde jag att jag ville äta grillat och potatissallad som födelsedagsmiddag, men jag fick också lite presenter och kort -och så hade maken köpt bakelser till oss! Så det blev lite firande ändå...
 
Tårta till kollegorna
 
Kort och presenter
 
Grillat till middag! (Vinet är alkoholfritt eftersom jag kör en vit månad)
 
Bakelse
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

helenalejon

En blogg om mitt vardagsliv och mina tankar och funderingar om saker som händer i livet.

RSS 2.0