Julfest på Frölunda Judo

Det har gått hela tio dagar sedan vi var på den årliga julfesten på "Frölunda Judo" där min dotter tränar, men jag har helt enkelt inte haft tid att blogga om det! Men trevligt var det i alla fall; mycket folk, gott fika, tipspromenad och uppvisningar. I slutet var det även de sedvanliga lekarna, men eftersom vi hade annat att göra efter festen så hoppade vi över just den biten. Jag bjuder på lite bilder!
 
Judoklubbens julgran sitter på väggen
 
Uppvärmning innan uppvisningarna
 
 
De mindre barnen började
 
Min dotter var med på uppvisningarna
 
 
Stora S är duktig
 
 
Efter uppvisningarna var den en förälder som gav presenter (chokladaskar) till judotränarna och deras medhjälpare
 
Gofika innan vi gick hem
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

helenalejon

En blogg om mitt vardagsliv och mina tankar och funderingar om saker som händer i livet.

RSS 2.0