Stora M 12 år!

Igår blev min äldsta systerdotter tolv år... Obegripligt hur tiden kan gå så fort -hon var ju nyss en bebis!
Eftersom det är Corona-tider sedan ett drygt år (och troligtvis minst ett år till framöver) har vi inga stora fester eller kalas när det är en högtid eller någon som fyller år, så det blev ett litet firande där bara vi var inbjudna. R lagade som vanligt utsökt mat, det blev paketöppning och blåbärspaj till efterrätt. Gott väder, trevlig stämning och stora M fick en hett efterlängtad present; en keyboard. Stora S köpte sig en gitarr tidigare i veckan, och så snart keyboarden var på plats började hon och stora M att öva. Stora S skulle sova över och jag misstänker att duon har övat större delen av dagen. Förhoppningsvis hör vi dem spela några låtar tillsammans vid ett annat tillfälle... Kul med lite musikaliska talanger i släkten! :)
 
R bjöd på god mat
 
 
Två familjer som nästan alltid firar födelsedagar och högtider tillsammans
 
 
 
Paketöppning efter maten
 
 
 
Spännande...
 
 
 
...men bästa presenten var ändå keyboarden
 
 
 
Blåbärspaj till efterrätt
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

helenalejon

En blogg om mitt vardagsliv och mina tankar och funderingar om saker som händer i livet.

RSS 2.0