Fun City

Idag åkte jag, F och S till äventyrsparken "Fun City" utanför Varberg. Vi hade lovat S att ta henne dit denna sommar om vi fick möjlighet till det, och idag blev det alltså av. Trots en hel del mörka moln och ganska sval temperatur så gav vi oss iväg i förmiddags, och vi tog med oss både varma tröjor och paraplyer. Inget av det behövde dock användas, för vädret blev bättre under dagen  och även lite varmare.
Inträdet till Fun City var 200 kronor per person och även om det fanns en hel del att göra (åtminstone för barnen) och mycket att se, så tycker jag väl inte riktigt att det var värt så mycket pengar... Hursomhelst; nu har vi i alla fall varit där, och här är ett litet bildkollage från vår heldag på Fun City...

Ingången


S på hinderbanan


S i klättertagen


"Adventureland" med pirater



Nöjesfältet...


...och djurparken


F och S åkte motocross...


...och S åkte även trampbil


Man kunde bada också, fast det var lite kallt


Vi åkte flotte


Avslutningsvis fick S rida åsna medan jag höll i tyglarna



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

helenalejon

En blogg om mitt vardagsliv och mina tankar och funderingar om saker som händer i livet.

RSS 2.0