Tidsfördriv

Har man inget att göra kan man sysselsätta sig med detta som jag hittade i en blogg jag följer. Det finns bara en enda regel; svara på frågan med ETT ord!

Var är din mobiltelefon? Framför
Ditt hår? Blont
Din mamma? Finsk
Det bästa du vet? Familjen
Din dröm inatt? Glömd
Din dröm/ditt mål? Lycka
Rummet du är i? Fyrkantigt
Din hobby? Internet
Din skräck? Döden
Var vill du vara om 6 år? Hemma
Var var du igår kväll? Hemma
Vad du inte är? Elak
En sak du önskar dig? Fred
Var växte du upp? Sörmland
Det sista du gjorde? Bloggsurfade
Dina kläder? Bekväma
Din tv? Grå
Din dator? Grå
Ditt humör? Gott
Saknar någon? Ja
Din bil? Ingen
Något du inte har på dig? Skor
Favoritaffär? Bokia
Din sommar? Underbar
Älskar någon? Absolut
Favoritfärg? Många
När skrattade du senast? Igår
När grät du senast? Längesedan
Marie Carpe Diem
2009-03-31 @ 13:40:02
URL: http://www.carpediemmie.blogspot.com

Hej och vad kul att du hängde på! Jag snor utmaningen från 28/3 av dig då :-)

Hoppas alt är bra anars. Verkar ha haft en tuff, rörig och lite förvirrad arbetsdag igår. Ha det gott. Kramen från 08 området.

Malin
2009-04-01 @ 17:16:54
URL: http://designmebloggen.blogspot.com/

Jag hängde också på i list träsket...:)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

helenalejon

En blogg om mitt vardagsliv och mina tankar och funderingar om saker som händer i livet.

RSS 2.0