F:s hantverk

Min älskling F har bett mig att göra lite reklam för hans hantverksprodukter här på bloggen, och givetvis ställer jag upp på det!
F har hållit på med hantverk i åratal och han är verkligen jätteduktig -förr om åren sålde han också en hel del av sina produkter. Nu har dock försäljningen gått i stå och för att få fart på den igen så vill han göra lite reklam för sig och hoppas att det ska leda till någonting positivt.

F samlar på sig vrakgods som han hittar vid havet och av dessa gör han b.la klockor och tavlor, men han kan även göra fina nyckelskåp och måla tavlor direkt på väggen.
Huvudsakligen gör han sina tavlor och klockor med havsmotiv, men han kan även göra andra motiv efter önskemål.
Några exempel på F:s hantverkskonst;

Klockor



Nyckelskåp



Tavlor som man hänger på vägg eller dörr



Tavlor som man målar direkt på dörr eller vägg

För mer information om priser o.dyl, kontakta F på e-post; [email protected]



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

helenalejon

En blogg om mitt vardagsliv och mina tankar och funderingar om saker som händer i livet.

RSS 2.0