Smithska Udden

Tredje dagen med sol från en klarblå himmel idag! I förrgår var jag och stora S på "Näsetbadet", igår tog jag en paus från solbadandet eftersom det hettade lite här och var på huden -men idag var det baddags igen! Utrustade med solskyddskräm åkte jag och stora S till ett annat bad här i närheten; "Smithska Udden", eller kort och gott "Smitten".
 
Det var mer folk på Smitten än på Näsetbadet häromdagen, men fortfarande långtifrån fullt. Vi var på plats ungefär en halvtimma senare än igår, så det blev lite kortare strandvistelse idag. Men det var helt OK, med tanke på att huden ändå hettar lite, trots insmörjning av solskyddskräm.
 
Precis som på Näsetbadet tog jag lite härliga bilder, men jag låg inte och gassade på samma sätt idag. Och idag doppade jag bara kroppen, trots att vattentemperaturen nog var någon grad högre idag i jämfört med i tisdags. Stora S badade dock för oss båda! :)
 
Ankomst till Smithska Udden
 
Blått och härligt
 
Badplatsen lite från ovan
 
Fin vy
 
Segelbåt
 
Enkel lunch idag -men den mättade faktiskt ända till middagen!
 
Stora S köpte glass
 
Jag doppade mig bara idag, men stora S badade för oss båda två
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

helenalejon

En blogg om mitt vardagsliv och mina tankar och funderingar om saker som händer i livet.

RSS 2.0