Femte hälsodagen

Idag var det dags för powerwalk no.3 -jag kör ju varannan dag måndag till fredag nu så här i början- och jag måste säga att det kändes som om att detta var min snabbaste PW hittills. Jag kollade ju tiden i måndags, men inte sedan dess, men jag ska nog kolla tiden på måndag igen för att se om min hastighet har ökat. :) Jag har heller inte lika ont nu som jag hade i tisdags, så kroppen vänjer sig nog vartefter.
 
Idag fick jag sällskap av dottern, för idag hade hon inget annat inplanerat -kanske var det därför som det kändes som att det gick snabbare.
Jag har haft tur med vädret denna första vecka. Det har inte regnat en enda gång när jag varit ute och gått, och jag har även lyckats hålla mina andra bestämmelser; att äta mer grönsaker och ha en vit månad. I och för sig gick det inte så bra med grönsakerna just idag, men det beror enbart på att de hade blivit dåliga när jag skulle äta dem. Jag packade ju lunchlådor med grönsaker i tisdags för resten av veckan, men tydligen håller sig salladen fräsch max tre dagar. Lite synd, men jag får komma på någon lösning...
 
Nu blir det ingen PW förrän på måndag igen, men då det är väldigt skönt att komma ut och röra på sig är det inte omöjligt att det blir en vanlig promenad både lördag och söndag. :)
 
Dagens bild
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

helenalejon

En blogg om mitt vardagsliv och mina tankar och funderingar om saker som händer i livet.

RSS 2.0