Husvisning no.12

I söndags tittade vi på ännu ett hus, och denna gång var även J och barnen med eftersom det är ett hus vi i så fall skulle köpa och bo i tillsammans. Och faktiskt så föll huset oss i smaken -så pass att vi definitivt kan tänka oss att bo där allihop! Jag har inte känt så mycket för ett hus sedan husvisning no.2, så nu är det bara att se om det är meningen att vi ska får detta hus eller ej. Jag lär återkomma i saken, men till dess får ni nöja er med bilderna...
 
Huset ligger utanför Falkenberg
 
Tanken med detta hus är att jag och familjen bor på entréplan men att vi delar på källaren.
 
Hall entréplan
 
Kök
 
 
Kyl och frys fanns i ett utrymme som gränsar till köket
 
Gigantiskt vardagsrum och matplats
 
 
Underbar altan
 
Huset från baksidan
 
WC och duschrum var separerade på entréplan
 
 
Trappa till källaren
 
WC och dusch källarplan
 
Källaren
 
J med familj ska i så fall bo på övervåningen och vinden delar vi på gemensamt.
 
Trappa till övervåningen från entréplan med en liten mellanstation
 
 
Övre hall
 
Sovrum 1 övervåningen
 
Sovrum 2 med brandtrappa
 
 
Sovrum 3 med kokplattor =ett blivande kök
 
 
Sovrum 4
 
Sovrum 5 =ett blivande vardagsrum?
 
 
WC x2 på övervåningen
 
Trappa till vinden
 
 
Vind med potential
 
 
Tomt
 
Tomt
 
 
Mitt emot huset på framsidan finns ytterligare tomtmark som hör till huset
 
 
Tomt
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

helenalejon

En blogg om mitt vardagsliv och mina tankar och funderingar om saker som händer i livet.

RSS 2.0