Husvisning no.3

Igår var vi på vår tredje husvisningen, men som det oftast har varit för vår del så gick det troll i den, och det i form av att vi hamnade på fel gata på fel ort, så när vi väl var framme var det fem minuter kvar av visningen. Mäklaren var dock bussig och lät oss stanna kvar och så skulle ägaren -som bodde i huset bredvid- låsa efter oss.
 
När vi såg denna villa på "Hemnet" tyckte vi att den såg väldigt fin ut med tanke på att priset låg under en halv miljon, men när vi väl såg huset med egna ögon kändes det inte alls som "vårt" hus. Det kändes omysigt och litet och köket gillade jag inte alls, och när man köper ett hus måste man ju känna att "här vill jag bo", men den känslan infann sig inte alls. Så vi får leta vidare ett tag till! :)
 
Huset
 
Hallen med trappa till övervåningen
 
Köket tilltalade mig inte
 
 
Vardagsrummet (eller rum 1) på entréplan
 
 
Rum 2 på entréplan
 
Övre hall
 
Rum 1 på övervåningen
 
Rum 2
 
Rum 3
 
Trädgården var det som var bäst med huset
 
 
Stort uthus på tomten
 
Ullis
2017-04-27 @ 20:16:18
URL: http://www.ulliso.se/blog

Oj, förstår att du inte gillade köket i det huset. Snart dyker ert hus upp. :)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

helenalejon

En blogg om mitt vardagsliv och mina tankar och funderingar om saker som händer i livet.

RSS 2.0