Annandag Jul i bilder

Det var länge sedan jag lade upp ett foto i timman här på bloggen, så jag bestämde mig för att göra det i torsdags när det var Annandagen. Så värst spännande var dagen dock inte, men men...
 
07.00; (Förmodligen) sista risgrynsgrötsfrukosten
 
08.00; Efter ett års uppehåll är jag med i "365 foton igen" med start 1 januari 2020. Gick in och kollade reglerna för att se om något ändrats sedan sist
 
09.00; Fixade med bilder på datorn
 
10.00; Sonen tittade på något barnprogram
 
11.00; Kollade mina simmar i "Sims 4"-spelet
 
12.00; Mamma roar sig med korsord
 
13.00; Kollade "Sims 4" igen
 
14.00; Sauron ville ha sällskap och kel
 
15.00; En av mina familjer i "The Sims 4"
 
16.00; Maken spelade "Need for speed" på X-boxen
 
17.00; Middagen bestod av grillspett, men glömde ta bild innan det mesta var uppätet
 
18.00; Tittade på sista avsnittet av "Panik i Tomteverkstan" på SVT Play då vi missade det på julafton
 
19.00; Dags för dusch
 
20.00; Nattning av sonen
 
21.00; Omöjligt att se vad bilden föreställer, men jag och maken tittade på "Batman Forever"
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

helenalejon

En blogg om mitt vardagsliv och mina tankar och funderingar om saker som händer i livet.

RSS 2.0