Bloggåret 2018

Som vanligt summerar jag här mitt bloggår från förra året...
 
JANUARI
 
Jag skrev 37 inlägg som huvudsakligen handlade om 365 foton och min bokutmaning, men också om en härlig vinterpromenad och nyårsafton.
 
Vinterpromenad med hästumgänge
 
 
Jag skrev 38 inlägg som huvudsakligen handlade om 365 foton och min bokutmaning, men också om att jag och F liksom syster J och R firade tio år som par och en vinterpromenad vid Smithska Udden.
 
Efterrätt på restaurang Tara's när vi firade tio år tillsammans
 
 
Jag skrev 27 inlägg som huvudsakligen handlade om 365 foton och min bokutmaning, men också om teaterföreställningen Kollaps, årets första ö-besök och stora S 18-årsdag.
 
Födelsedagsmiddag för stora S på "Rose Garden"
 
 
Jag skrev 43 inlägg som huvudsakligen handlade om 365 foton och min bokutmaning, men också om vårt besök i Billdals Park, stora S 18-årskalas, min svägerska C:s bröllop med sin P samt påskafton.
 
C och P blev äkta makor
 
 
Jag skrev 54 inlägg som handlade om 365 foton och min bokutmanin, men också om min och syster J:s systerhelg på Österlen i Skåne, konfirmation för barnens syssling M, Cityvarvet, mina systerdöttrars födelsedagskalas, Valborgsmässoafton och Hanami i Botaniska Trädgården.
 
Mina systerdöttrars födelsedagskalas
 
 
Jag skrev 51 inlägg som handlade om 365 foton och min bokutmaning, men också om min semester, midsommarafton, när barnens syssling M tog studenten samt en helg på ön.
 
Härligt på ön
 
 
Jag skrev 43 inlägg som handlade om 365 foton och min bokutmaning, men också om vårt besök på NärCon i Linköping, Hökälla naturreservat, poolbad i Härryda, lilla S 6-årsdag och min semester.
 
Lilla S födelsedag
 
 
Jag skrev 43 inlägg som hndlade om 365 foton och min bokutmaning, men också om "Göteborg-Simmet", Europride, vårt besök på Trädgårdsföreningen samt om vårt besök på NärCon i Linköping.
 
Europride
 
 
Jag skrev 36 inlägg som huvudsakligen handlade om 365 foton och min bokutmaning, men också om teaterpjäsen "Dogville" som stora S hade en biroll i, att vi tittade på en husbåt samt svampjakt.
 
Stora S i sin hittills största roll, som tonårssonen Jason i pjäsen "Dogville"
 
 
Jag skrev 38 inlägg som huvudskligen handlade om 365 foton och min bokutmaning, men också om när jag och J tittade på en kolonistuga, när vi tittade på Doctor Who-specialen och "Dogville"-premiären.
 
Såå mysig kolonistuga!
 
 
Jag skrev 28 inlägg som huvudsakligen handlade om 365 foton och min bokutmaning, men också om vår Halloweenfest.
 
Barnen på Halloweenfesten
 
 
Jag skrev 24 inlägg som huvudsakligen handlade om 365 foton och min bokutmaning, men också om julhelgen och julfesten på Frölunda Judo.
 
Barnen vid julgranen
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

helenalejon

En blogg om mitt vardagsliv och mina tankar och funderingar om saker som händer i livet.

RSS 2.0