Kvällspromenad

För några dagar sedan tog stora S och jag en kvällspromenad -och en rätt lång sådan också! Jag vet inte exakt hur länge vi var borta, men säkert 1,5-2 timmar. Det var perfekt väder ute; sol, ingen vind och behaglig temperatur och vi kom till ställen där vi faktiskt inte varit förut, vilket alltid är trevligt. :) Mobilen var med så jag kunde ta bilder, och det blev en del!
 
Jag och stora S på promenad
 
 
 
Fin byggnad
 
 
Härligt väder
 
 
 
Vi gick där vi inte gått förut
 
 
 
Promenad
 
 
 
Vi hittade några märkliga hålor i marken
 
 
Fin kväll
 
 
 
Promenad
 
 
 
Vi såg Älvsborgsbron från ett annat håll
 
 
Härligt med en långpromenad
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

helenalejon

En blogg om mitt vardagsliv och mina tankar och funderingar om saker som händer i livet.

RSS 2.0