Bloggåret 2021

Varje år brukar jag summera det gångna bloggåret, men när jag tittar tillbaka i bloggen glömde jag tydligen bort att sammanfatta 2019. Nåja, shit happens, men här är tillbakablicken för förra året i alla fall! :)
 
JANUARI
 
Jag skrev 35 inlägg som huvudsakligen handlade om fotoutmaningen "365 foton", men en vinterpromenad och ett 25-årsfirande fanns också med!
 
Barnens äldsta kusin fyllde 25 år, vilket firades utomhus pga corona-pandemin
 
 
FEBRUARI
 
Jag skrev 32 inlägg som huvudsakligen handlade om "365 foton" -men det blev några promenader och cosplay-bilder också!
 
 
Alla Hjärtans Dag-promenad
 
 
MARS
 
Jag skrev 33 inlägg som mestadels handlade om "365 foton", men också om upp-piffningen av vår lägenhet och stora S 21-årsfirande.
 
 
Ommålning av vägg i lägenheten
 
 
APRIL
 
Jag skrev 40 inlägg som huvudsakligen handlade om fotoutmaningen "365 foton", men också om min äldsta systerdotters födelsedagsfirande, promenader och påsk.
 
 
Äldsta systerdottern fyllde 12 år
 
 
MAJ
 
Jag skrev 36 inlägg som mestadels handlade om "365 foton", men också om min och J:s systerhelg söderut i landet! :)
 
 
Systerhelg i Kalmar och på Öland
 
 
JUNI
 
Jag skrev 32 inlägg, huvudsakligen om "365 foton" men också F:s 50-årsfirande och midsommarafton.
 
 
Midsommartårta
 
 
JULI
 
Jag skrev 44 inlägg som handlade om fotoutmaningen "365 foton", sonens 9-årsdag och min fantastiska semester uppe i norr! :)
 
 
Farmors och farfars hus (som min pappa numera äger) i Ale utanför Luleå
 
 
AUGUSTI
 
Jag skrev 42 inlägg som handlade om "365 foton", men också om mina två sista semesterveckor.
 
 
Övernattning i båten under min semester
 
 
SEPTEMBER
 
Jag skrev 34 inlägg som mestadels handlade om "365 foton", men också  om Rugby-SM i Enköping. Detta var också månaden när jag talade om för F att jag ville skiljas.
 
 
Rugby-SM i Enköping. Båda mina systerdöttrar spelar
 
 
OKTOBER
 
Jag skrev 26 inlägg som huvudsakligen handlade om "365 foton", men också om min roliga planeringsdag med jobbet och en härlig höstpromenad.
 
 
Här hade vi vår planeringsdag med jobbet
 
 
NOVEMBER
 
Jag skrev 36 inlägg som mestadels handlade om fotoutmaningen "365 foton", men också Halloweenfirande och en mysig väsenvandring på en 4H-gård.
 
 
Väsenvandring med poängpromenad
 
 
DECEMBER
 
 
Jag skrev 47 inlägg som mestadels handlade om "365 foton", men även om musikalpjäsen "Next to Normal" som min dotter var med i, samt jul- och nyårsafton.
 
Min dotter (därbak) var med i den utmärkta musikalen "Next to Normal"
 
Nästa tillbakablick gällande bloggåret kommer om sisådär ett år! :)
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

helenalejon

En blogg om mitt vardagsliv och mina tankar och funderingar om saker som händer i livet.

RSS 2.0