Mölndal 100 år

I början av juni firade Mölndal 100 år som stad men en tre dagar lång festlighet fylld av olika aktiviteter. Jag bodde ju i Mölndal under mina tre första år i Göteborgsområdet (2006-2009), så naturligtvis ville jag ta del av firandet! Jag tog med mig barn och systerdöttrar en av de tre dagarna och det var fantastiskt väder, roliga aktiviteter och härlig stämning -en mycket lyckad dag! 😊
 
Mölndal 100 år
 
 
 
Uppträdanden
 
 
 
Uppträdanden
 
 
 
Uppträdanden
 
 
 
Uppträdanden
 
 
 
Stora S och I testade Capoeira
 
 
 
Lilla S fick göra en variant av Fiskdamm medan stora S testade på dykning
 
 
 
Dagen avslutades med artisten Sean Banan
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

helenalejon

En blogg om mitt vardagsliv och mina tankar och funderingar om saker som händer i livet.

RSS 2.0