Jul på Liseberg 2013

Idag besökte jag, barnen, syster J och lilla M "Jul på Liseberg". Vi brukar ju göra det varje år som regel och förra året gick vi dit mitt i veckan utan att det var lönehelg eller något. Men då var jag ju också mammaledig med lilla S så jag kunde gå i princip närsomhelst. I år arbetar jag ju -dessutom varannan helg- och denna helg var den enda som passade. Dessvärre är det lönehelg så det var hur mycket folk som helst, och att dessutom vara där med barnvagn var definitivt ingen hit. Det fanns ingen möjlighet att kunna gå runt och njuta i stilla ro som förra året, så det var väldigt skönt när vi var hemma igen. J kommer förmodligen att gå dit en gång till på en vardag för att hinna lite mer, men jag känner att jag inte har råd att betala entrén på 90 kronor två gånger, så jag får vänta till nästa år.
Några bilder blev det i alla fall! :)
 
Det var fortfarande ljust när vi anlände till Liseberg
 
Båda barnen var med i år (snön är fejk)
 
"Kaninlandet" var vackert dekorerat
 
Tomtekanin
 
Stora S poserade med en MC-kanin
 
Dans kring granen
 
De vackra ljusdekorationerna på Liseberg
 
 
Det fanns en Medeltidsby vid "Sagoslottet" precis som när vi var på Liseberg i våras
 
 
"Tomtarnas Värld" såg annorlunda ut i år
 
Tomtarnas Värld
 
Tomtarnas Värld
 
Tomtarnas Värld
Mer av ljusen på Liseberg
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

helenalejon

En blogg om mitt vardagsliv och mina tankar och funderingar om saker som händer i livet.

RSS 2.0