Första bilden

Vi kom precis hem efter att ha besökt J och R på sjukhuset för att få en titt på vår nya släkting -min systerdotter M. =) M blev förlöst med kejsarsnitt och hade navelsträngen tre varv runt halsen när hon kom ut, men allt gick bra i alla fall och den nya lilla familjen mår bra. J är förstås medtagen efter förlossningen och kommer att få stanna kvar på sjukhuset över hela påskhelgen, och kommer hem i nästa vecka.
Lilla M är jättesöt! Svart hår och lite ljusbrun hud eftersom hennes pappa är mörk, men det syns inte riktigt på bilden.

Min systerdotter

Vi är väldigt glada för det lilla nytillskottet i släkten och jag har en stark känsla av att jag kommer att hälsa på J, R och M en hel del innan de åker upp till Umeå i maj-juni *snyft*

VÄLKOMMEN M!
Ullis i Ronneby
2009-04-11 @ 23:05:14

Åh, så söt. :) Grattis!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

helenalejon

En blogg om mitt vardagsliv och mina tankar och funderingar om saker som händer i livet.

RSS 2.0