Väggbygge -del 2

F har arbetat flitigt med att bygga upp väggen mellan vardagsrummet och det tredje sovrummet, så nu är den färdig! Det som ska göras nu är att spackla och måla/tapetsera, och eftersom vi inte ska ha någon dörr i själva dörröppningen så ska det istället bli trälister och ett snyggt draperi där. Men en sak i taget...
Lite bilder om väggens uppbyggnad;

Första regeln på plats


"Ramen" på plats


Hela stommen klar


Gipsskivor och Rockwood

F har även fått bort ett otrevligt virus som jag fick på min dator igår. Helt plötsligt dök det upp ett program som kallade sig "Antivirus 2010" eller något liknande och fast jag inte ens godkänt att det skulle installeras så gjorde det det av sig själv och påstod att det hittade typ 100 virus i min dator. Det gick inte att gå ut på nätet, det släcktes ner hela tiden och det kom upp varningsmeddelanden i en strid ström, och det gick heller inte att avinstallera programmet. Men så gjorde F en ordentlig genomkörning av min dator med det virusprogram vi har, och då fick han bort det -jätteskönt! Min älskling är en riktigt redig karl och det finns inte en chans i världen att jag skulle byta bort honom. Love you, F! <3 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

helenalejon

En blogg om mitt vardagsliv och mina tankar och funderingar om saker som händer i livet.

RSS 2.0