Fredag och tävling

Fredag och löningsdag idag, men lönen försvann som vanligt lika fort som den kom eftersom man ju också måste betala sina räkningar, dessvärre. Tänk vad bra det skulle vara om man en månad bara hade inkomster och inga utgifter alls??
Hursomhelst; nu är räkningarna i alla fall betalda för denna gång, vilket betyder att det är en hel månad tills det är dags igen. Alltid något. ;)

Idag är det också dags för mig att börja jobba igen efter två dagars ledigt. Jag jobbar kvällen idag och sedan hela helgen, och imorgon ska jag dessutom ut och äta på restaurang med några kvinnor i släkten. Det är ett dubbelt födelsedagsfirande kan man säga, så det blir nog skoj! Det blir en italiensk restaurang och jag har beställt en maträtt som verkade god, så förhoppningsvis är den det också. Men det blir inte så sent för min del eftersom jag ska upp tidigt och jobba på söndag...

Och idag har jag också kört igång en tävling! De som är med och tävlar vet inte om det, så det ska bli väldigt spännande att se vem som vinner! Jag tänker inte avslöja något om tävlingen här på bloggen förrän det finns en vinnare, men förhoppningsvis har jag väckt nyfikenheten hos er som läser min blogg. :)

Undrar vem som vinner...
aja
2010-03-26 @ 20:04:35
URL: http://gumzan.bloggagratis.se

va spännade med tävling det gillar jag

Susanne
2010-03-27 @ 14:45:18
URL: http://susannehitochdit.blogg.se/

Tävlingar är alltid skoj :O)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

helenalejon

En blogg om mitt vardagsliv och mina tankar och funderingar om saker som händer i livet.

RSS 2.0