Och vinnaren är...

I fredags berättade jag om en tävling här i bloggen utan att avslöja några detaljer, och idag fick jag en vinnare i tävlingen! Inte en helt otippad vinnare, för jag tänkte nog att chansen var stor att just den personen skulle ta hem segern. :)

Jag ska inte berätta allt om tävlingen, men tänkte avslöja en del i alla fall...
De som är med i tävlingen är de personer som idag har fått ett brev hem i brevlådan. I texten i brevet döljer sig ett budskap, men man får nog kolla ganska noga för att upptäcka det. Hursomhelst; den som först upptäckte budskapet skulle bli vinnaren och jag kan stolt meddela att vinnaren är...min vän A! *trumvirvel*
Mer än så avslöjar jag inte nu, för jag vill ge dem som ännu inte upptäckt budskapet chansen att göra det innan ni som läser min blogg får alla detaljer. Återkommer!

Vinnaren

Susanne
2010-03-30 @ 07:20:51
URL: http://susannehitochdit.blogg.se/

Grattis A! :OD




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

helenalejon

En blogg om mitt vardagsliv och mina tankar och funderingar om saker som händer i livet.

RSS 2.0