Mors Dag

Idag är det Mors Dag och jag hoppas att alla mammor som läser min blogg har haft en härlig dag! Ja, alla andra som läser min blogg också, förstås... ;)
Själv fick jag blommor och egenhändigt gjort kort av S idag -jättefint! Hon hade plockat syrener till mig, som är en av mina favoritblommor. Dels är de jättevackra både i färg och form och så luktar de jättegott också!

Blommor och kort från S

Annars idag så har vi faktiskt varit iväg och köpt balkongmöbler. Vi var ju på Göfab igår och tittade, men för några dagar sedan var F här och tittade och mms:ade mig en bild på en grupp han tyckte var fin. Då ville jag avvakta lite, men idag bestämde vi oss för att köpa den, trots allt! Så vi åkte iväg och fick köpt gruppen, byggde ihop den här hemma och ställde den på plats och vi känner oss väldigt nöjda med den. Nu kan vi sitta ute och äta frukost fina dagar, och det känns jättebra!

Vår nya balkongmöbel

Annars idag har vi inte gjort (och kommer heller inte att göra) så mycket. S har en kompis här hemma som hon leker med och F är just nu hemma hos sin mamma för att gratta henne på Mors Dag. Själv har jag en kyckling i ugnen och det lär bli en lugn kväll -det är ju arbetsdag imorgon igen...



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

helenalejon

En blogg om mitt vardagsliv och mina tankar och funderingar om saker som händer i livet.

RSS 2.0