Vinterskor -check!

Idag fick jag äntligen köpt vinterskor till både mig och S, för jag har känt nu senaste tiden när temperaturen har krupit en bit under nollan vissa dagar att vinterskor nog inte skulle sitta helt fel!

S vinterskor spanade jag in redan för ett bra tag sedan, men just då var det långt till lön och de blev inte köpta då -sedan har jag inte haft tid heller. Men idag fick jag en stund över på jobbet och eftersom jag fick underhållsbidraget igår så tänkte jag att jag ju kunde passa på att gå in i skoaffären och se om skorna fanns kvar -och det gjorde de! Dessutom hittade jag ett par till mig själv också... :)

Mina och S skor är av ungefär samma modell, men mina är svarta och har kortare skaft medan S är vita och har lite längre skaft -S skor var dessutom lite dyrare än mina. Vad de har gemensamt är dock att de har en ullig insida och en lite gummiaktig utsida, så de borde kunna klara av både kyla och regn (eller snöslask/snö) i vinter. jag passade även på att köpa två par varma sockar till mig och ett par raggisar till S, för man vet ju aldrig hur denna vintern kommer att bli, så det gäller att vara förberedd! Jag är väldigt nöjd med inköpen och räknar med att dessa skor ska hålla ett bra tag framöver...
Vinterskor och sockar till mig och S



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

helenalejon

En blogg om mitt vardagsliv och mina tankar och funderingar om saker som händer i livet.

RSS 2.0