Tillbakablick -september 2009

Ny månad och dags för en ny "Tillbakablick" -men det var nära att jag glömde bort det denna gång! Men det är fortfarande några dagar kvar på denna månad, så jag klarar mig -med ett nödrop. ;)
Under september förra året fick vi en en del riktigt fina dagar, även om man kände att hösten var i faggorna -precis som i år. Fast i år känns det faktiskt som om hösten kom fortare än förra året...

Det som huvudsakligen kännetecknade september förra året var nyheterna om att det jobb jag hade då (Resursenheten) skulle stängas ner och samtliga av oss 40-talet anställda skulle bli uppsagda eller förflyttas till andra ställen inom vård och omsorg i Mölndal. Det var en orolig tid för oss, men som ni som läser min blogg vet så blev jag inte av med jobbet utan blev förflyttad till hemtjänsten istället -tänk att det är ett år sedan redan!

Övriga händelser i september 2009;
Kräftskiva i glada vänners lag


Besök i Slottsskogen

Slottsskogen

Utflykt till Eriksberg

S började på inlines/skridskoskola



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

helenalejon

En blogg om mitt vardagsliv och mina tankar och funderingar om saker som händer i livet.

RSS 2.0