Mamashopping

Idag har jag shoppat loss lite! Jag behövde ett par mammabyxor till och så var jag på jakt efter en bikini inför Beach 2012. Jag hittade det jag skulle ha också, men bikinin tog sin rundliga tid att leta rätt på. Jag tycker det är svårt att hitta badkläder till en normal kropp, och att försöka hitta någonting till en gravid kropp var svårare ändå. Ni kan aldrig gissa vilken bh-storlek jag var tvungen att köpa för att den skulle sitta skönt (och snyggt)! Ni får gärna gissa, ni som läser min blogg. ;)
Förutom byxorna och bikinin så köpte jag även ett par shorts och ett linne till sommaren. Kommer väl att behöva lite mer av den varan, men det fick bli en av varje till att börja med. Det gick en hel del pengar ändå...

Jag passade även på att klippa håret idag, vilket verkligen var välbehövligt. Jag avskyr verkligen när håret blir så långt att det inte går att göra någonting med det, men nu är jag nöjd! Lite vår/försommarfräsch sådär... :)
Min nya bikini


Shorts och linne


Nyklippt idag




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

helenalejon

En blogg om mitt vardagsliv och mina tankar och funderingar om saker som händer i livet.

RSS 2.0