Godkänd!

Nu har lilla S fått sin första portion med modersmjölksersättning, och -som tur var- blev den godkänd! 90 ml drog han i sig den lille mannen, och sedan blev han så trött att det bara var att stoppa honom i säng.
Jag berättade ju häromdagen att bröstmjölken börjat sina och att jag bara lyckades få ut 70-80 ml efter trekvarts pumpande, men nu får jag bara ut hälften så mycket, vilket långt ifrån mättar en hungrig bebis. Så idag blev det att köpa ett paket modersmjölksersättning, men jag kommer ändå att pumpa ett tag till framöver eftersom brösten fortfarande fylls på och ibland känns spända. Det känns som om det borde komma ut en massa mjölk då, men det gör det inte. Knepigt...
 
 
Ingår i lilla S diet från och med nu
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

helenalejon

En blogg om mitt vardagsliv och mina tankar och funderingar om saker som händer i livet.

RSS 2.0