Juldagen

I torsdags var det juldagen och då tillbringade vi kvällen hemma hos syster J med familj där vi bjöds på god mat -och tårta som jag själv gjort. Dessutom blev det lite julklappsutdelning även denna dag. De flesta julklapparna var till M, men de två S:en fick också varsin.
 
Maten var kalkon, skinka, ris, potatismos, lax och två olika såser och som alltid när R lagar maten, var det jättegott! Vi drack lite vin, pratade och hade trevligt. Tårtan var god, den med! :)
 
Första gången jag såg J:s två katter live. Först är det Sauron och på bild två ser vi Snowy
 
 
God mat
 
 
Tjejerna satt i vardagsrummet
 
Det blev några julklappar även denna dag
 
 
Tårtan försvann snabbt
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

helenalejon

En blogg om mitt vardagsliv och mina tankar och funderingar om saker som händer i livet.

RSS 2.0