Heminredning

Helt plötsligt har jag blivit intresserad av heminredning. Förut så köpte jag något jag tyckte var snyggt utan att egentligen tänka efter hur det passade ihop med övriga interiörer, men nu har jag upptäckt att jag verkligen funderar över vad som blir snyggt ihop med vad. Vet inte riktigt hur eller varför det har blivit så. Är det en åldersgrej? Eller beror det på att vi har införskaffat en hel del nytt till hemmet sista tiden? Eller så är det helt enkelt F som har smittat av sig eftersom han har varit intresserad av heminredning hela tiden...
 
I vilket fall som helst så var det ju först stora S rum vi grejade med så det skulle bli mer tonårsaktigt, så där blev det både målning av väggar, ny säng, ny byrå, vägglampor och annat. Sedan var det badrummet där den ofräscha duschkabinen byttes ut mot två snygga duschdörrar, och så var det vardagsrummet som fick andra soffor och kuddar, och nu även ny matta och nya gardiner. Det har också blivit lite smågrejer i lilla S rum som nya gardiner, ny matta och en vägglampa.
 
Men det är inte färdigt med det. Varje gång som vi har bytt ut något här hemma så har tanken kommit att det och det ska vi också göra när vi ändå är i farten...jag har aldrig i mitt liv tittat på så många inredningssidor på nätet som jag gör nu! Så jag misstänker starkt att i slutändan kommer i stort sett allt att ha bytts ut här hemma, och då har väl stora S flyttat hemifrån och det är dags för mig, F och lilla S att skaffa en mindre lägenhet... ;)
 
Ny matta och nya gardiner i vardagsrummet
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

helenalejon

En blogg om mitt vardagsliv och mina tankar och funderingar om saker som händer i livet.

RSS 2.0