Kalas för mina systerdöttrar!

Igår var det påskdagen, men framför allt så hade mina systerdöttrar sitt gemensamma födelsedagskalas! :) M fyllde åtta den 10 april och lilla I fyller fyra den 26 april, så det fick bli ett kalas för dem båda mitt emellan deras födelsedagar.
 
Jag hade fått äran att göra tårtan, och till skillnad från förra året när de fick en gemensam, så valde jag att göra varsin tårta till dem i år. M ville ha med "Lego friends" och I med "Trolls" -och så fick det bli! Men förutom tårtan så hade R i vanlig ordning lagat god mat, så vi åt och drack gott och hade trevligt! Det blev såklart några presenter också... :)
 
God mat
 
 
Tårtorna
 
 
Tårtorna blev uppskattade
 
 
Det blev några presenter också
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

helenalejon

En blogg om mitt vardagsliv och mina tankar och funderingar om saker som händer i livet.

RSS 2.0