Påskafton

Igår var det påskafton, och i vanlig ordning var syster J med familj här och firade med oss. Det blev lite god mat, men ingen påsktårta detta år då vi ska på födelsedagskalas till M och I idag, och jag tyckte det räckte så -folk brukar ändå vara så mätta efter påskmaten att de knappt orkar efterrätt. Men bara för att jag tänkte så i år så hade alla förväntat sig efterrätt och blev chockade när jag sa att jag inte gjort någon... Ja, kära någon...jag får nog se till att ha efterrätt till nästa påsk i alla fall. ;)
 
Klassisk påskmat
 
 
Tänk att det alltid är lika gott
 
 
La famiglia
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

helenalejon

En blogg om mitt vardagsliv och mina tankar och funderingar om saker som händer i livet.

RSS 2.0