Tredje och fjärde hälsodagen

Igår hann jag inte blogga om mitt "nya" och mer hälsosamma liv, så det fick bli två dagar idag istället!
 
Fyra dagar har alltså gått av min lite sundare livsstil, och än så länge går det bra. :) Igår tog jag en PW på egen hand då min dotter hade judoträning, och det gick bra, det med! Idag tog jag en vanlig promenad, även den på egen hand då dottern var med kompisar i "Botaniska Trädgården". Båda dagarna hade jag tur med vädret, men idag var det riktigt underbart! Varmt och soligt och knappt någon vind -en perfekt dag för att gå ut med båten och ligga ute över natten. Och det hade vi kanske gjort också, om det inte varit så att jag ska upp och jobba imorgon. Synd att det inte är fredag idag...
 
Bild från gårdagens PW
 
Dagens promenad
 
 
Såå underbar eftermiddag/kväll!
 
Dagens promenad
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

helenalejon

En blogg om mitt vardagsliv och mina tankar och funderingar om saker som händer i livet.

RSS 2.0