Syster J 40 år!

I söndags blev min syster J 40 år, men kalaset var i lördags. R hade som vanligt lagat god mat -denna gång "Pepper Pot", och det var första gången vi fick smaka på det. :) Sedan fanns det också R:s supergoda kyckling- och potatissallad. Jag stod för tårtan och enligt J:s önskemål så blev det en med "Doctor Who"-tema. För att vara första gången blev jag ganska nöjd med resultatet, men huvudsaken var ju i alla fall att födelsedagsbarnet själv gillade den. :)
 
Eftersom J:s släkt- och vänkrets är tämligen liten här i Göteborg, så blev det en liten och lugn tillställning. Förutom J:s familj och min så var J:s före detta arbetskamrat P där, så vi var bara nio stycken allt som allt. Men trevligt hade vi i alla fall!
 
J:s presenter
 
God mat
 
 
Födelsedagsbarnet skär tårtan
 
Tre av fyra barn åt i vardagsrummet, och det gjorde även R
 
Tårtan med "Doctor Who"-tema
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

helenalejon

En blogg om mitt vardagsliv och mina tankar och funderingar om saker som händer i livet.

RSS 2.0