Husvisning no.11

I början av veckan tittade vi på hus nummer 11, och detta var ett hus som jag faktiskt gillade. Det enda var att det låg precis vid en ganska hårt trafikerad väg, men i övrigt kunde jag tänka mig att bo där. F höll dock inte med, han tyckte inte att det kändes "hemma", så det blev ingen budgivning för vår del på detta hus heller...
 
Trevligt hus, precis lagom stort för oss
 
Hallen med trappa till övervåningen
 
Övervåningen vid trappan
 
Sovrum 1 på övervåningen
 
Sovrum 2 på övervåningen
 
Vardagsrum på nedervåningen
 
Matsal nedervåningen
 
Köket var omodernt men funktionellt
 
 
Badrum
 
Tvättstuga i källaren
 
Tomten
 
 
Tomten
 
 
Tomten låg precis vid vägen
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

helenalejon

En blogg om mitt vardagsliv och mina tankar och funderingar om saker som händer i livet.

RSS 2.0