Nationaldagen

Det var ganska många dagar sedan det var Sveriges nationaldag, men jag har helt enkelt inte haft tid att blogga om det förrän nu. Inte för att vi firade det på något vis -jag glömmer fortfarande bort att det faktiskt är en helgdag- men vi träffade i alla fall min pappa med fru som befann sig här i Göteborg i väntan på vidare färd med Stenabåten till Tyskland.
 
Vi passade på att träffas nere vid Stenaterminalen och även min syster J med barn följde med, och så umgicks vi i några timmar. Trevligt att träffa dem igen, men jag hade önskat att de någon gång kom till Göteborg och stannade här några dagar så vi fick en möjlighet att umgås lite mer...
 
Kusinerna älskar pappas hund Zeke
 
Lite fika i husbilen
 
Vi passade på att titta på veteranbåtarna
 
 
En liten strandplätt
 
Fin kyrka
 
 
Fina "Smedjan" ligger här
 
 
Vi satt i parken vid terminalen innan vi skiljdes åt
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

helenalejon

En blogg om mitt vardagsliv och mina tankar och funderingar om saker som händer i livet.

RSS 2.0