Lilla S 6 år!

I söndags blev min minsting lilla S 6 år gammal, och eftersom han fyllde år på en helgdag denna gång kunde vi ha hans kalas samma dag. Innan kalaset fick han dock traditionell uppvaktning med frukost och paketöppning på sängen, och det gillade han! Själva kalaset hade vi vid tvåtiden på eftermiddagen.
 
Lilla S hade önskat sig en Venom-tårta, så det fick han, men jag bakade också tigerkaka och cookies att bjuda på. Han har ju "oturen" att fylla år under den stora semesterperioden, så det kan variera väldigt mycket från år till år hur många som kommer på hans kalas. I år var vi i alla fall 13 stycken, och det är ju ändå ganska lagom! Solen sken, bakverken var goda och lilla S fick massor av presenter, så han var jättenöjd! :)
 
Lilla S frukostbricka på morgonen
 
Paketöppning
 
 
Kalas på eftermiddagen
Några av gästerna
 
 
Presenterna
 
Öppningsdags
 
 
Gästerna var minst lika nyfikna på paketen
 
 
Sista paketet och "Ja, må han leva"-sången
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

helenalejon

En blogg om mitt vardagsliv och mina tankar och funderingar om saker som händer i livet.

RSS 2.0