Mina filmår 1973-2011;1976

År 1976 får bli ytterligare en skräckklassiker, nämligen "Omen", för av någon anledning så tycker jag att de bästa skräckfilmerna är de som har några år på nacken, trots att de i jämförelse med dagens teknik blir ganska bleka.

Omen handlar om en pojke som sägs vara Djävulens son, och det är en riktigt spännande film, spännande på det "rätta" sättet när man sitter som på nålar och undrar vad som ska hända härnäst. Visserligen var det länge sedan jag såg denna film också, så jag kommer inte riktigt ihåg vad som hände, men jag kan gott tänka mig att se den igen!
1976

Tidigare filmår;

1973
1974
1975



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

helenalejon

En blogg om mitt vardagsliv och mina tankar och funderingar om saker som händer i livet.

RSS 2.0