Mina filmår 1973-2011; 1987

1987 kom den underbara komedin "Tre män och en baby" med välkända skådespelare som Tom Selleck, Steve Guttenberg och Ted Danson. Filmen handlar om tre män som delar lägenhet, och en dag lämnar någon en baby vid deras dörr. En av de tre männen är pappa till den lilla flickan, men då de inte vet vem mamman är vet de heller inte vem som är pappan.

Hursomhelst så tar de sig an den lilla flickan, men då ingen av dem har en aning om hur man tar hand om en baby är det bäddat för trubbel, och de vill att de sociala myndigheterna ska hitta ett nytt hem åt flickan så snart som möjligt.

Filmen är full av humor och värme och är en av mina favoriter bland komedier -också en sådan film som jag kan se flera gånger! Det kom en uppföljare även till denna film; "Tre män och en liten tjej", och även den är ganska bra och rolig.
1987

Tidigare filmår;





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

helenalejon

En blogg om mitt vardagsliv och mina tankar och funderingar om saker som händer i livet.

RSS 2.0