Mina filmår 1973-2011; 1989

Dags för en sci-fi-rulle igen, och denna gång handlar det om "the Abyss", som är en av många filmer som den utmärkte regissören James Cameron ligger bakom. De filmer av honom som jag har sett har allihopa varit jättebra -kanske är det omöjligt för honom att misslyckas?

The Abyss handlar om ett team som vanligen arbetar på en oljeplattform och rekryteras för att försöka rädda en atomubåt som under mystiska omständigheter har sjunkit till botten, och det visar sig att det ligger en väldigt märklig kraft bakom händelsen. En kraft som både kan förändra världen eller förstöra den...

The Abyss är en väldigt spännande film och eftersom den utspelar sig under vattnet så är den också både vacker och mäktig -rekommenderas verkligen!
1989

Tidigare filmår;

Helena
2011-11-24 @ 23:48:57
URL: http://tallugglan.bloggplatsen.se/

Jag köpte denna film för ett par dagar sedan och har ännu inte hunnit kolla på den, men den verkar så spännande och bra.



På något sätt så är alla spänningsfilmer som utspelar sig under vatten extra spännande då chansen för dem att fly är så otroligt liten...






Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

helenalejon

En blogg om mitt vardagsliv och mina tankar och funderingar om saker som händer i livet.

RSS 2.0